CUM COMANZI? SIMPLU ȘI RAPID!
Pentru a putea face o comandă online NU este necesar să vă creați un cont. Adăugarea produselor în coș se face prin apăsarea butonului „ADAUGĂ ÎN COȘ”.
Produsele configurabile afișează diferite opțiuni. După selectarea opțiunilor dorite continuați cu butonul „ADAUGĂ ÎN COȘ” pentru adăugarea lor în coș.
După adăugarea în coș a tuturor produselor pe care doriți să le comandați, procesul de cumpărare se continuă cu butonul „FINALIZARE”.
Datele necesare formularului de plasare comandă (adresă, telefon, și email) vor trebui completate o singură dată, la următoarea comandă acestea fiind reținute de browserul cu care ați accesat pagina (chiar și fără cont). Procesul de cumpărare se încheie cu butonul „PLASEAZĂ COMANDA”.
PLATA
Credit/Debit Card (Master Card/VISA)
Pot sa plătești cu card bancar – „Mastercard” sau „VISA” pe pagina de plata. Click pe „Plasează comanda”. Vei fi redirecționat pe pagina procesatorului de plăți EUPLATESC pentru a introduce datele cardului. După ce plata a fost confirmată, comanda este înregistrată și trimisă către restaurantul nostru.
Dacă crezi ca a eșuat plata online verifica dacă ai primit email de confirmare.
În acel email poți vedea dacă a fost plasată comanda și efectuata plata.
Mailul de confirmare este trimis de îndată ce plata a fost efectuata. Timpul de așteptare poate fi pana la 15 minute, in functie de banca, compania de credit sau o alta companie de plati. Dacă nu ai primit confirmarea
în 15 minute te rugăm sa ne contactezi. Vom verifica și îți vom putea comunica dacă a fost înregistrată comanda și efectuata plata.
LIVRARE
Ce se întâmplă după ce am plasat comanda?
Comanda este înregistrată în sistem și trimisă către bucataria noastra.
În momentul în care comanda este gata aceasta va fii predata către șofer iar dvs. veți primi un sms cu numărul lui de telefon.
Veți fi contactat telefonic de către șoferul care va livra comanda.
Program livrare: 09:00-22:00
Care este taxa de livrare?
Plata livrarii comenzii se face catre soferul care efectueaza livrarea. Aceasta se poate efectua în numerar.
Costurile de livrare variază în funcție de distanța dintre restaurantul nostru și adresa aleasă de Dvs. pentru livrare. Livrarea se face prin sistem TAXI prin intermediul unei companii de transport.
Noi nu avem nici o influență asupra acestor tarife.
Cât durează livrarea?
În mod normal, livrarea durează între 45-60 minute din momentul în care comanda a fost
plasată. Timpul de livrare poate varia în funcție de numărul de comenzi. Nu suntem responsabili pentru timpii de livrare ai partenerului de transport.
Nu am primit ceea ce am comandat.
Dacă ceva e greșit sau lipsește din comanda ta, îti recomandam sa ne contactezi pentru a ne da oportunitatea de a rezolva problema și a livra comanda corecta. Păstrează email-ul de confirmare pentru a avea o dovada produselor comandate. În cazul în care un produs nu se mai afla în stoc și ai plătit online pentru comanda, contactează-ne pentru verificare, apoi îți vom returna banii.
Comanda mea nu a fost livrată
Dacă nu ti-a fost livrata comanda, pot exista mai multe motive:
Restaurantul nostru a primit comanda dar încă nu am livrat-o.
Contacteaza-ne pe numărul de telefon pe care l-ai primit in email-ul de confirmare pentru a vedea
ce s-a intamplat cu comanda ta. De asemenea îți cerem sa trimiti plangerile la
departamentul nostru de servicii clienti, (contact@dominum.ro) astfel incat sa putem afla exact motivul pentru care comanda ta nu a fost livrată și, daca este necesar, sa luam masuri.
Întotdeauna încercăm sa te contactam telefonic; dacă nu răspunzi, îți trimitem un email în care informam despre anulare. Din acest motiv este foarte important sa introduci un număr de telefon și o adresa de email valida.